En helsearbeider geleider en eldre dame gjennom gangene i et helsebygg. Foto: Øivind Haug

Sunnfjord Arbeidarparti vil vere garantist for prioritering av helse og omsorg i Sunnfjord kommune

Sunnfjord Arbeidarparti vil prioritere eldreomsorga:

Dette er eit område som har vært nedprioritert i alt for mange år i Sunnfjord Kommune. Som det står i denne saka i avisa Firda er ansatte i eldreomsorga frustrert over at tida ikkje strekk til, og økonomien er skakkøyrd. Dette er urovekkande, og noko Arbeidarpartiet vil gjere noko med!

Vår ordførarkandidat, Henrik Nordal, tala på Arbeidarpartiet sitt landsmøte om kor viktig det er å satse på gode og trygge helse- og omsorgstenester i tida framover:

• Nå må vi ta kampen for å få nok omsorgsplasser!  Vi må investere i eldrebustader og sjukeheimsplassar slik at ein har kapasitet til å møte ein stor vekst i tal eldre i kommunen.
  • Om vi skal rekruttere nok folk i eldreomsorgen må vi prioritere det i budsjetta, og auke grunnbemanninga i institusjonane og i heimetenesta!
  • Vi må ta kampen for at fleire skal få jobbe heiltid!
  • Arbeiderpartiet har fått gjennomslag for å redusere innleie og bruke egne tilsette i hele faste stillingar i Sunnfjord Kommune. Dette reduserer kostnader i kommunen samtidig som det tryggar både arbeidstakar og arbeidsgjevar. Vi treng enda fleire hender i eldreomsorgen, og dette må det settast av pengar til!

Lenkje til første artikkel i avisa Firda: Lenkje

Lenkje til andre artikkel i avisa Firda: Lenkje